Święta to nie tylko czas radości, ale również obdarowywania się prezentami, jednak nie tylko w rodzinnym gronie, ale również w biznesowym świecie. Dzięki świątecznym prezentom można utrzymać pozytywne relacje z klientami, pamiętając jednak o tym, aby postawić na coś sprawdzonego. Jaki prezent świąteczny dla klientów firmy warto zatem wybrać?

Kosze świąteczne

Najpopularniejszym obecnie prezentem dla firmowych klientów są kosze świąteczne, w których można znaleźć same przysmaki z najwyższej półki. Takie kosze można znaleźć, odwiedzając stronę https://www.nobilia.pl/kosze-upominkowe/kosze-swiateczne/, jednak podczas wyboru tego najlepszego warto zwrócić uwagę na jego zawartość. Co jednak można znaleźć w takich koszach? Przede wszystkim ekskluzywne bombonierki, pralinki, słone przekąski, dobrą kawę oraz herbatę. Niektóre kosze mogą dodatkowo zawierać dobrej jakości alkohol, jednak z tym upominkiem należy uważać, ponieważ nie każdy klient może dobrze odebrać otrzymanie takiego właśnie prezentu.

Kartka świąteczna

W sytuacji, gdy firma ma wielu klientów, najlepszym prezentem świątecznym będzie z pewnością zakup kartek świątecznych, które z pewnością zajmą honorowe miejsce na biurku każdego klienta. Obecnie w sklepach jest dosyć duży wybór takich kartek, jednak warto postawić na indywidualny projekt, który najlepiej, aby zawierał dodatkowe firmowe logo, które będzie stanowiło świetną reklamę dla firmy. Decydując się na taki właśnie upominek, warto postarać się o umieszczenie na takiej kartce odpowiednich życzeń, które najlepiej, aby były odręcznie napisane. W sklepach można bez problemu zakupić kartki z zamieszczonymi już życzeniami świątecznymi, jednak napisanie ich odręcznie z pewnością wzbudzi uznanie w oczach każdego firmowego klienta.

Firmowe gadżety

Kolejną ciekawą propozycją na świąteczny prezent dla klientów mogą być firmowe gadżety takie jak breloczki, smycze, kalendarze, planery, kubki lub długopisy. Można również postawić na elektroniczne dodatki, które z pewnością okażą się bardzo przydatne w codziennej pracy. O czym jednak mowa? Coraz większą popularnością zaczynają cieszyć się bezprzewodowe myszki, powerbanki, zewnętrzne dyski twarde oraz karty pamięci. Decydując się jednak na zakup takiego prezentu, warto zadbać o to, aby znalazło się na nim firmowe logo, którego wytłoczeniem może zając się specjalna firma.

Bilety, vouchery

W przypadku nieco bliższych relacji z klientami warto zdecydować się na podarowanie im biletów do kina, teatru lub opery, ponieważ odrobina rozrywki z pewnością zostanie bardzo dobrze odebrana. W ostatnim czasie bardzo popularne stały się również vouchery na zabiegi w gabinetach kosmetycznych lub karnety do siłowni, lub klubu fitness. Taki prezent z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdego klienta, jednak warto wcześniej dowiedzieć się, czy jest on zwolennikiem aktywności fizycznej po godzinach pracy. Taki prezent może się bowiem okazać zupełnie nietrafiony, dlatego też warto zorientować się, czy zostanie on pozytywnie odebrany.